Ugrás a fő tartalomhoz

Hibakezelés

Fontos! Sajnos néhány ügyfelünknél már előfordult, hogy úgy készítette el az Agentet hívó kódot, hogy ha azt érzékelte a kód, hogy sikertelen volt a számla/nyugtakészítés, akkor addig próbálkozott az Agent ismételt meghívásával amíg le nem állították. Ez nagyon rossz megoldás. Ennek eredményeképpen egy éjszakai hiba esetén a szerverek sebességétől függően 30000-50000 email várható reggelre a megadott email cím levelesládájában. Ha az Agent nem készít el egy számlát, annak nagyon sok oka lehet, de majdnem mind olyan, hogy változatlan adatokkal történő meghívásra sem fogja. Maximum annyi megengedett, hogy ötször próbálja meg elküldeni az Agentnek a kérést, ha nem sikerül küldjön az illetékesnek a hívó oldalon egy emailt, és emberi beavatkozásig ezzel a számlázandóval ne foglalkozzon többet. Ezen szabályok be nem tartása, indokolatlan szerver terhelés okozása miatt az Agentet hívó felek kitilthatók a rendszerből.

Amennyiben a Számlázz.hu rendszer bármilyen okból (hiba vagy leállást igénylő rendszerfrissítés) nem érhető el, a visszahívást a CMS-ünk fogja kiszolgálni. A válasz fejlécben ellenőrizheti a szlahu_down: true attribútumot. Ha ezt a fejlécet látja a HTTP-válaszban, az azt jelzi, hogy a rendszerből jelenleg nem lehet számlákat létrehozni/lekérdezni.

A hibakódok és hibaüzenetek gyűjteménye megtalálható ezen az oldalon.