Hibakezelés
Fontos! Előfordult már, hogy néhány ügyfelünknél a Számla Agent-nek küldött kéréseket úgy programozták, hogy ha a számla vagy nyugta készítése sikertelen volt, akkor a kód folyamatosan újrapróbálkozott, amíg valaki le nem állította. Ez nem megfelelő megoldás. Ha éjszaka hiba történik, a szerverek sebességétől függően reggelre 30 000 - 50 000 email érkezhet a megadott email fiókba. Az Agent több okból kifolyólag nem készít el egy számlát, és ugyanazokkal az adatokkal történő ismételt próbálkozás sem vezet célra.
Legfeljebb ötször próbálkozhatsz a kérelem elküldésével az Agentnek. Ha még ekkor sem sikerül, küldj egy emailt a felelős személynek és emberi beavatkozásig ezzel a számlázandóval ne foglalkozz többet. Amennyiben nem tartod be ezeket a szabályokat, és indokolatlanul terheled a szervert, kitiltást kockáztatsz a rendszerből.
Amennyiben a Számlázz.hu rendszer bármilyen okból (hiba vagy leállást igénylő rendszerfrissítés) nem érhető el, a visszahívást a CMS-ünk fogja kiszolgálni. A válasz fejlécben ellenőrizheti a szlahu_down: true
attribútumot. Ha ezt a fejlécet látja a HTTP-válaszban, az azt jelzi, hogy a rendszerből jelenleg nem lehet számlákat létrehozni, lekérdezni.
A hibakódok és hibaüzenetek gyűjteménye megtalálható a Hibakódok oldalon.