IPN üzenet
💵 Számla kifizetettség adatainak visszajelzése
Lehetőség van arra, hogy egy számla kifizetettségéről értesítést - IPN (Instant Payment Notification) - kapjon a webáruház (vagy egyéb üzleti alkalmazás). Ezt az üzenetet a Számlázz.hu küldi egy meghatározott webcímre, POST
kérésként "Content-Type": "application/form-data"
használatával. Az URL megadható a számlázási fiókban a Fiók beállítások / Számlázás alapadatok oldal alján lévő beviteli mezőben.
Abban az esetben, ha egy számla kifizetettségi állapota változik, akkor a Számlázz.hu egy HTTP kérést küld a beállítások között megadott URL-re:
szlahu_szamlaszam
- a kiegyenlített számla számaszlahu_dijbekero_szama
- a szülő díjbekérő száma, ha a számla díjbekérő alapján jött létreszlahu_rendelesszam
- rendelésszám, ha szerepelt a számlánszlahu_bruttovegosszeg
- a számla bruttó végösszegeszlahu_kifizetettbrutto
- a kifizetett összeg, kiegyenlített számla esetén ez megegyezik a számla bruttó végösszegévelszlahu_fizetesmod
- a kifizetés módjaszlahu_kifizdat
- a kifizetés dátumaÉÉÉÉ-HH-NN
formátumban
A szlahu_kifizdat
IPN üzenet küldése alapértelmezetten nem elérhető. Amennyiben szeretnéd használni ezt a funkciót, ügyfélszolgálatunk készséggel segít annak aktiválásában. Kérjük, lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és kérj hozzáférést!
Minta:
http://www.webaruhaz.hu/kifizetettszamla?szlahu_szamlaszam=E-2020-123&szlahu_rendelesszam=RND1234&szlahu_bruttovegosszeg=10000&szlahu_kifizetettbrutto=10000&szlahu_fizetesmod=kp&szlahu_kifizdat=2025-05-14
Az IPN küldést rendszerünk nem egy időben történő háttérfolyamattal végzi, 3 percenként próbáljuk elküldeni a fiókban megadott URL-re a kifizetettségi információkat. Tízszer próbálkozunk, ha ez idő alatt nem kapunk HTTP 200 OK (a befogadó szerver megkapta, elfogadta és megértette a kapott üzenetet) választ, akkor többször nem próbálkozunk, az IPN-t eldobjuk.