Ugrás a fő tartalomhoz

IPN üzenet

Számla kifizetettség adatainak visszajelzése

Van lehetőség arra, hogy egy számla kifizetettségéről értesítést - IPN (Instant Payment Notification) - kapjon a webáruház (vagy egyéb üzleti alkalmazás). Ezt az üzenetet a Számlázz.hu küldi egy meghatározott webcímre. Az URL megadható a számlázási fiókban a Fiók beállítások / Számlázás alapadatok fülön.

Abban az esetben, ha egy számla kifizetettségi állapota változik, akkor a Számlázz.hu egy HTTP kérést küld a beállítások között megadott URL-re:

  • a kiegyenlített számla száma (szlahu_szamlaszam) rendelésszám, ha szerepelt a számlán (szlahu_rendelesszam)
  • a számla bruttó végösszege (szlahu_bruttovegosszeg)
  • a kifizetett összeg, kiegyenlített számla esetén ez megegyezik a számla bruttó végösszegével (szlahu_kifizetettbrutto)
  • a kifizetés módja (szlahu_fizetesmod)
  • a szülő díjbekérő száma, ha a számla díjbekérő alapján jött létre (szlahu_dijbekero_szama)

A Számlázz.hu által küldött kérés típusa POST és "Content-Type": "application/form-data"

Minta:

http://www.webaruhaz.hu/kifizetettszamla?szlahu_szamlaszam=E-2020-123&szlahu_rendelesszam=RND1234&szlahu_bruttovegosszeg=10000&szlahu_kifizetettbrutto=10000&szlahu_fizetesmod=kp
veszély

Az IPN küldést rendszerünk nem egy időben történő háttérfolyamattal végzi, 3 percenként próbáljuk elküldeni a fiókban megadott URL-re a kifizetettségi információkat. Tízszer próbálkozunk, ha ez idő alatt nem kapunk HTTP 200 OK (a befogadó szerver megkapta, elfogadta és megértette a kapott üzenetet) választ, akkor többször nem próbálkozunk, az IPN-t eldobjuk.